سبزوار نیوز/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: پیکر پاک و مطهر سومین شهید مدافع حرم دیار سربداران صبح روز چهارشنبه تشییع میشود.
سعید ناوی در گفت وگو با سبزوار نیوز با اشاره به شهادت سومین شهید مدافع حرم دیار سربداران اظهار کرد: شهید مهدی بیدی از بسیجیان لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) داوطلبانه راهی سوریه شده بود بیست و هشتم خرداد در سن 45 سالگی توسط تروریست‌های تکفیری در حومه حلب سوریه به شهادت رسید.
وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار صاحب سه فرزند است افزود: بنا بر وصیت این  شهید مدافع حرم، پیکر مطهرش در زادگاهش یعنی روستای بید سبزوار به خاک سپرده خواهدشد.
وی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهید صبح روز دوم تیر ماه (چهارشنبه) ساعت 9 صبح از مسجد جامع سبزوار تا میدان کارگر تشییع خواهد شد و سپس به شهرستان جوین خواهد رفت و بعد از ظهر پس از تشییع در جوین به زادگاهش روستای بید منتقل و به خاک سپرده خواهد شد.

ناوی با اشاره به مردم شهید پرور و قدر دان سبزواری یادآور شد: قطعا شهروندان سبزواری برای قدردانی نمودن از زحمات این شهید مدافع حرم که در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خود را فدا کرد، در مراسم تشییع پیکر مطهر وی حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد