گروه های تکفیری قصد داشتند از منافقین به دلیل توان اطلاعاتی آنها برای انجام اقداماتی در عمق ایران کمک بگیرند که مکر و حیله دشمن با سربازی مدافعان حرم شکست خورد.


به گزارش شباب، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 9 تهران با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین و پیامبر گرامی اسلام به تبیین جایگاه رفیع شهدا پرداخت و گفت: شهدا از مقام بسیار بالایی برخوردارند تا جایی که حتی ملائکه به مقام آنها غبطه می خورند.

وی با بیان اینکه ما امروز در برابر یکی از پیچیده ترین توطئه های جهانی قرار داریم اظهار داشت: مبنای طراحی این توطئه شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه و پیروزی حزب الله لبنان بوده که وحشت فراوانی را در جریان غربی ، عبری و عربی به پا کرد.

رئیس داشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: آنها احساس کردند نیرویی در منطقه ظهور کرده که قادر به مهار آن نیستند و مجبور شدند به شکست خود اعتراف کنند.

سردار وحیدی با بیان اینکه بعدا نیز شاهد موفقیتهای مبارزان فلسطینی در غزه بودیم تصریح کرد: آنها در هر دو صحنه دیدند که جبهه مقاومت متکی به دیواره محکمی به نام جمهوری اسلامی است و پس از وقوع بیداری اسلامی هم آنها احساس کردند تمام سرمایه گذاری های چند صد ساله خود را دارند از دست می دهند.

وی با بیان اینکه دشمن دیگر نمی تواند جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرد، گفت: آنها ناچار به طراحی توطئه ای بزرگ با حضور گروه های تروریسستی شدند و برای درک بهتر واقعیت و حقیقیت گروه های ترورسیتی کافی است به اسناد کشف شده از خود این گروه های تروریستی مراجعه کنید.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: در این اسناد چند چیز کاملا روشن است اول آنکه گروه های تکفیری هیچ دشمنی با صهیونیستها ندارند و راجع به آمریکا هم هیچ بحثی را مطرح نمی کنند و همه تمرکز آنها برای مقابله با نفوذ ایران است.

سردار وحیدی با بیان اینکه یکی از برنامه های گروه های تروریستی کمک گرفتن از منافقین و جبهه ضد انقلاب است، تصریح کرد: آنها قصد دارند از منافقین به دلیل توان اطلاعاتی آنها برای انجام اقداماتی در عمق ایران کمک بگیرند و در این مسیر قصد دارند با همه جریانات ضد انقلاب رابطه برقرار کنند و حتی می گویند باید در مقابل فعالیت های فرهنگی و سیاسی ایران بایستند.

وی با شاره به حمایت برخی کشورهای منطقه از تروریستها خاطرنشان کرد: این گروه ها می گویند باید ترکیه ابرقدرت منطقه باشد و قصد دارند در اردن مکانهای امنی برای رهبران خود ایجاد کنند. این اقدامات در راستای طرح مرز های خونین اسلامی در حال اجراست.

سردار وحیدی در بخش دیگری ار صحبتهای خود به شکسته شدن مکر و حیله دشمن با کمک خداوند بزرگ اشاره و خاطرنشان کرد: مدافعان حرم در سربازی بزرگ الهی توانستند مکر و حیله دشمن را شکست دهند و جمهوری اسلامی اجازه نداد تفکرات کسانی که می گفتند بشار اسد باید از حکومت سوریه کنار برود تحقق پیدا کند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه یکبار دیگر شاهد آن هستیم که جنگ همه جانبه جمهوری اسلامی با دنیای کفر و شرک در سوریه و عراق متجلی شده اظهار داشت: پیام انقلاب اسلامی و ایران در این نبرد پیروز شد و خداوند زمانی که صداقت و ایستادگی رزمندگان مدافع حرم را دید پیروزی را به آنها عطا کرد.

وی با بیان اینک تروریستها بدترین انسانهای تاریخ هستند گفت: آنها امروز ابزار دست غربی ها و صهیونیستها شدند.

سردار وحیدی با بیان اینکه اتفاقات امروز منطقه سرنوشت جهان را تعیین می کند تصریح کرد: ما در پیکار خودمان با شیطان بزرگ در نقطه جدید قرار گرفتیم و امروز تعیین سرنوشت منطقه به دست شبکه بزرگی از مبارزان جبهه مقاومت افتاده است که مانع از باز تولید قدرت آمریکا در منطقه شده و امروز رزمندگان جبهه مفاومت از کشورهای مختلف در یک پیکره واحد یک جریان انقلابی را شکل دادند.

 در پایان این مراسم  با حضور سردار وحیدی ، سردار ریوندی ،سرهنگ پاسدار سهیل گرشاسبی ، مهندس محسنی از خانواده معظم شهدا تقدیر  شد

 






تاریخ انتشار : 1395/11/09