ققنوس بی بال در اوج آسمان

سیاسی،فرهنگی،تاریخی ،مذهبی و اجتماعی

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بلبلی برگ گلی خوش رنگ بر منقار داشت.اشاره بر شهادت حضرت علی اصغر(ع)

۳۰ مهر ۹۵ ، ۰۷:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

تغییر در آفرینش/آیا تغییر جنسیت، «تغییر در خلقت خدا» نیست؟

آیا تغییر جنسیت، «تغییر در خلقت خدا» نیست؟ با توجه به آیه: "... فلیغیرن خلق الله..."، (نساء، 119)، آیا تغییر جنسیت حرام نیست؟ به عبارت دیگر، این خدای متعال است که برخی را پسر و برخی را دختر آفریده است، آیا با تغییر جنسیت، خلقت خداوند متعال دست کاری نمی‌شود؟
 

تغییر در آفرینش

آیه 119 سوره ی نساء

وَلَأُضِلَّنَّهُمْ وَلَأُمَنِّیَنَّهُمْ وَلَءَامُرَنَّهُمْ فَلَیُبَتِّکُنَّ ءَاذَانَ ٱلْأَنْعَٰمِ وَلَءَامُرَنَّهُمْ فَلَیُغَیِّرُنَّ خَلْقَ ٱللَّهِ ۚ وَمَن یَتَّخِذِ ٱلشَّیْطَٰنَ وَلِیًّۭا مِّن دُونِ ٱللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْرَانًۭا مُّبِینًۭا

و آنها را گمراه می‌کنم! و به آرزوها سرگرم می‌سازم! و به آنان دستور می‌دهم که (اعمال خرافی انجام دهند، و) گوش چهارپایان را بشکافند، و آفرینشِ پاک خدایی را تغییر دهند! (و فطرت توحید را به شرک بیالایند!)» و هر کس، شیطان را به جای خدا ولّیِ خود برگزیند، زیانِ آشکاری کرده است.

ادامه مطلب...
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

مهد دموکراسی و قبله مدعیان آزادی بیان و ناخدای عاشقان کدخدا، یعنی آمریکا. /خاطرات یک ایرانی ساکن لبنان

در لبنان ادعا می شود آزادی بیان و ابراز عقیده وجود دارد. قطعا این امر وجود دارد. اما گاهی، به بهانه آزادی، به دیگران بی احترامی و هتاکی می شود. در این موارد، طرفداران آن شخص، خصوصا اگر اهانت کننده از طایفه آنها نباشد، به خیابان می ریزند. دفتر آن روزنامه، تلوزیون یا دفتر شخص را با سنگ مورد حمله قرار می دهند یا جلوی آن را با لاستیک های مشتعل می بندند. کار بالا بگیرد و جو جنگی باشد، سابقه سوزاندن دفتر یا حتی منفجر کردن آن را هم دارند.

یکی از مردم می گفت چه معنی دارد که هر شبکه یا روزنامه ای هرچیزی بخواهد بگوید و منتشر کند. ادب و اخلاق و دین را زیر پا گذاشته اند و به هیچ چیزی پایبند نیستند. این آزادی بی قید و شرط را نخواستیم.

اما بشنوید از مهد دموکراسی و قبله مدعیان آزادی بیان و ناخدای عاشقان کدخدا، یعنی آمریکا.

ایلما گور دختری آمریکایی است که اصلیت استرالیایی دارد. وی با کشیدن تابلویی از ترامپ بصورت لخت، مشهور شد. اما این تابلو خشم طرفداران ترامپ را برانگیخت. آنها وی را پیدا کردند و کتک مفصلی زدند. 

وی با انتشار عکس کتک خورده خود در اینتساگرامش نوشت: پس از نمایش تابلو در لندن وقتی به منزلم در لس آنجلس برگشتم مردی از یک ماشین شاسی بلند پیاده شد و در حالیکه فریاد می زد «ترامپ 2016» مرا به باد کتک گرفت. زندگی در جایی که فیسبوک اطلاعات مکان حضور من را به اشخاص دیگر می دهد، این احساس را به من می دهد که بار دیگر بی خانمان هستم.

تابلوی وی که ترامپ را لخت و با آلت تناسلی بسیار کوچک کشیده در لندن به ارزش یک و نیم میلیون دلار در معرض فروش قرار گرفته است.

ظاهرا اقدام غیر اخلاقی یک نقاش که با ادعای آزادی بیان و هنر انجام می شود، در تمام دنیا یک پاسخ دارد. اما وقتی کاریکاتور پیامبر اسلام کشیده شود انتظار دارند به آزادی بیان و هنر احترام گذاشته شود!

۲۸ مهر ۹۵ ، ۰۸:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

دستی که گریبان [ رژیم سفاک خبیث]سعودی را خواهد گرفت؛ داستان مظلومیت یمن!

کشور یمن یکی از مظلومترین کشورهای منطقه خاورمیانه است که همواره زیر یوغ و زورگویی های عربستان و کشورهای غربی بوده است.

به گزارش گروه سیاسی فرهنگ نیوز، در آستانه بهار ۱۳۹۴، یمن مورد هجوم سعودی ها[لعین از خدا بی خبر] قرار گرفت و کشوری که در فصل بهار با آن خانه های زیبای به رنگ سرخش، تصاویر زیبایی را خلق می کند، فصل جدیدی را با کشتار عربستان آغاز کرد. عربستان به بهانه حمایت از منصور الهادی، شهرهای یمن را ویران می کند و تا به امروز هزاران نفر را به خاک و خون کشیده است.

حاکمان[خونخوار و وحشی] سعودی همواره به قسی القلب بودن معروف بوده اند. ریختن خون و کشتن انسان ها، کوچکترین حس ناراحتی در آنها ایجاد نمی کند. از زمان تشکیل این حکومت تا به امروز، خشن ترین جنایات و بدترین خشونت ها علیه انسان ها در داخل و خارج از مرزهای عربستان توسط عمال سعودی صورت گرفته ولی، حاکمان این کشور، با خیال راحت بر تخت های پادشاهی خود تکیه می زنند و برای دیگر کشورها رجز می خوانند.

با مرگ ملک [عبدالشیطان]، یک حاکم بی ملاحضه در کنار شاهزاده های جوان و مشتاق به جاه طلبی بر تخت نشست. اولین ماه جلوس ملک سلمان[مزدور خبیث] بر مسند پادشاهی مصادف شد با حمله خونین به یمن، کشوری که در فقر و بی ثباتی غوطه ور بود و با حمله ائتلاف سعودی ها اوضاع از آنچه بود نیز وخیم تر شده و این خون یمنی هاست که قربانی بلندپروازی های سعودی شده است. 

داستان یمن، داستان تلخی است. کشوری که همواره به عنوان یکی از فقیرترین کشورهای منطقه خاورمیانه شناخته می شود و در طول یک قرن اخیر، دخالت های قدرت های خارجی، این کشور را در باتلاق فرو برده و تشکیل حکومت در آن بدون خونریزی و جنگ نبوده است. اما به نظر می رسد یمن در حال سپری کردن تلخ ترین دوران تاریخ خود است. تلخی از آن جهت که خون یمنی ها در منشورهای حقوق بشری جهان به حساب نمی آید. براساس آمارهای منتشر شده از تلفات جنگ یمن، تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر از غیرنظامیان شامل زنان و کودکان کشته شده اند و چندبرابر این نیز زخمی شده اند. اما با این وجود پشتیبانی های مشمئز کننده جهانی از ائتلاف سعودی همچنان پابرجاس و این رژیم با مجوز از سوی آمریکا و غرب، یمن را به خون کشیده است.

ادامه مطلب...
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

شهادت حضرت مسلم وهانی از کتاب لهوف ابن طاوس

اى مخالف سرکش بر پیشوایت خروج کردى؟و صف وحدت مسلمین را در هم شکستى؟و فتنه و آشوب برانگیختى؟

 مسلم گفت:اى پسر زیاد وحدت مسلمانان را معاویة و پسرش یزید درهم شکست و فتنه و آشوب را تو و پدرت زیاد بن عبید بردۀ بنى علاج از ثقیف،بر پا نمود و من امیدوارم که خداوند بدست بدترین افراد خلق شهادت را نصیب من فرماید.

 ابن زیاد گفت:در آرزوى چیزى بودى که خداوند نگذاشت و آن را بدست اهلش سپرد.!

مسلم گفت:اى پسر مرجانة چه کسى صلاحیّت آن را دارد؟

گفت:یزید بن معاویة.!

مسلم گفت:سپاس خداى را ما راضى هستیم که خدا میان ما و شما حکم فرماید،ابن زیاد گفت:تو گمان کرده‌اى که تو را در این کار بهره و نصیبى است؟ مسلم گفت:بخدا قسم نه اینکه گمان دارم بلکه به یقین دانم،ابن زیاد گفت:بگو بدانم چرا باین شهر آمدى و محیط آرام شهر را بهم زدى و تفرقه میان اجتماع ایجاد کردى مسلم گفت:منظور من از آمدن این نبود و لکن این شما بودید که کارهاى زشت را آشکار و کار نیک را از میان اجتماع بردید و بدون رضاى مردم بر آنان حکومت کردید،و خلاف دستورات الهى را بر آنان تحمیل نمودید،و برسم کسرى و قیصر در میان آنان رفتار نمودید،ما آمدیم تا بر نامۀ امر بمعروف و نهى از منکر و دعوت بحکم قرآن و سنّت پیغمبر را اجرا کنیم و صلاحیّت این کار را نیز داشتیم،ابن زیاد شروع کرد بناسزا گفتن به على و حسن و حسین علیهم السّلام مسلم گفت:تو و پدرت بدشنام سزاوارترى،هر چه خواهى بکن اى دشمن خدا، ابن زیاد به بکر بن حمران مأموریّت داد که مسلم را ببالای کاخ برده و بکش

ادامه مطلب...
۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان