ققنوس بی بال در اوج آسمان

سیاسی،فرهنگی،تاریخی ،مذهبی و اجتماعی

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

حدیث عاشقی

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی، و مَن وَجَدنی عَرَفَنی، و مَن عَرَفَنی احَبّنی و مَن احَبّنی عَشَقَنی‏، و مَن عَشَقَنی‏ عَشَقْتُهُ، و مَن عَشَقْتُهُ قَتَلْتُهُ، و من قَتَلْتُهُ فَعَلَی دِیتُهُ، و مَن علی دیتُه فانا دِیتُه‏»؛‏

 آن‌کس که مرا طلب کند، مرا می‌یابد و آن‌کس که مرا یافت، مرا می‌شناسد و آن‌کس که مرا شناخت، مرا دوست می‌دارد و آن‌کس که مرا دوست داشت، به من عشق می‌ورزد و آن‌کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می‌ورزم و آن‌کس که من به او عشق ورزیدم، او را می‌کشم و آن‌کس را که من بکشم، خون‌بهای او بر من واجب است و آن‌کس که خون‌بهایش بر من واجب شد، پس خود من خون‌بهای او می‌باشم.

ملا محسن فیض کاشانی  از کتاب الحقائق فى محاسن الاخلاق، ص 366،

 

«قُلْ اِنْ کُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللهُ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ»

«بگو: اگر خدا را دوست می‌دارید، از من پیروى کنید! تا خدا [نیز] شما را دوست بدارد؛ و گناهانتان را ببخشد؛ و خدا آمرزنده مهربان است»؛ آل عمران، 31.

۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

ثبت نام محمدباقر قالیباف برای ریاست جمهوری با بیانیه آغاز شد

آقای روحانی به میان مردم برود تا از واقعیت‌های ملموس جامعه تصویر دقیق‌تری پیدا کند/ روزهای سرنوشت سازِ اردیبهشت 96، زمان انتخاب تاریخی است در بیانیه انتخاباتی قالیباف آمده است: آقایِ روحانی از بهتر شدنِ وضعیتِ اقتصادی می گویند، اما اگر ایشان پای خود را از درون اتاق شان بیرون بگذارند و میانِ مردم بروند، از واقعیت های ملموسِ دَرونِ جامعه، تصویر دقیق‌تری پیدا می کنند.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه انتخاباتی خود را منتشر کرد که مشروح آن در ادامه می‌آید:

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

آزمون کنکور کارشناسی ارشد

۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌ جمهوری دوازدهم/ خبرگزاری مهر

ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز سه شنبه به مدت ۵ روز (تا ۲۶ فروردین) در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دستور رحمانی فضلی وزیر کشور از صبح امروز سه شنبه به مدت ۵ روز (تا ۲۶ فروردین) در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

ادامه مطلب...
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب

با مطرح شدن حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب، موجی رسانه‌ای به منظور تخریب ایشان به بهانه نقش داشتن وی در اعدام‌های منافقین در سال ۶۷ راه انداختند. مخاطبان و خوانندگان محترم این یادداشت، شاید در نگاه اول، از محتوای آن برداشت حمایت از شخص یا طیف خاصی داشته باشند، اما هدف اصلی نویسنده، نه حمایت از شخص و یا جریانی خاص، بلکه مقابله با بدعت‌ها و پاسخگویی به شبهات و مغالطه‌ای است که اخیراً در فضای رسانه‌های ضدانقلاب و کانال‌هایی مانند «آمد نیوز» مطرح شده است. ضدانقلاب با طرح برخی پرونده‌ها و عملکرد گذشته نظام در شرایط کنونی، هم قصد تخریب نظام و هم قصد خدشه‌دار کردن شخصیت‌های انقلابی را دارد. درواقع، ضدانقلاب با تصور وجود دوگانگی در مسیر نظام و مردم، می‌کوشد با برجسته‌کردن سوابق انقلابی شخصیت‌های معتمد و انقلابی، وجهه‌ی آنها را نزد افکارعمومی داخل کشور تخریب کند. بنابراین، در پاسخ به این تلاش مذموم باید به چند نکته مهم توجه کرد:

ادامه مطلب...
۲۱ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان