ققنوس بی بال در اوج آسمان

سیاسی،فرهنگی،تاریخی ،مذهبی و اجتماعی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

«جان کری» با هیأت ایرانی در پاریس دیدار کرد

ادعای مشاور رسانه‌ای پیشین ترامپ:«جان کری» با هیأت ایرانی در پاریس دیدار کردمشاور رسانه‌ای پیشین رئیس‌جمهور فعلی آمریکا مدعی شد که جان کری در پاریس با هیأت سه نفره ایرانی دیدار و درباره ترامپ نیز صحبت کرده است.

ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

3 شکست استراتژیک صهیونیست‌ها

یادداشت / سعدالله زارعی3 شکست استراتژیک صهیونیست‌هااسرائیل از مدت‌ها قبل حداقل از زمان حمله نظامی به پایگاه هوایی تی4 و شهادت هفت نفر از نیروهای سپاه، منتظر اقدام متقابل ایران بود و از همان زمان در آماده‌باش نظامی به‌سر می‌برد.

به گزارش مجله فارس پلاس خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی کارشناس مسائل منطقه در یادداشت روزنامه جام جم با عنوان 3 شکست استراتژیک صهیونیست‌ها، نوشت:

اسرائیل از مدت‌ها قبل حداقل از زمان حمله نظامی به پایگاه هوایی تی4 و شهادت هفت نفر از نیروهای سپاه، منتظر اقدام متقابل ایران بود و از همان زمان در آماده‌باش نظامی به‌سر می‌برد.

ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

باب دیگری از باب طینت مومن و کافر / اصول کافی

...روای گوید: عرض کرد ضلال چیست؟ فرمود: مگر سایه خود را در پرتو خورشید نمی بینی که چیزی هست و چیزی نیست (نظر به این که سیاهی روی زمین است چیزی هست، و نظر به این که ماده و ذاتیت ندارد چیزی نیست و مقصود عالم ارواح یا عالم مثال است) سپس از میان آنها پیغمبران را برانگیخت و ایشان را باقرار به خدای(عز و جل) دعوت کرد. این است معنی قول خدای(عز و جل): (اگر از آنها بپرسی چه کسی خلقشان کرده خواهند گفت خدا، 87 سوره 43) سپس آنها را باقرار پیغمبران دعوت کرد، بعضی اقرار کردند و برخی انکار ورزیدند. آنگاه به ولایت ما دعوتشان فرمود، به خدا هر که را که خدا دوست داشت به آن اقرار کرد و هر که را دشمن داشت انکار ورزید. و همین است معنی قول خدای تعالی: (آنها به آن چه قبلا تکذیب کرده بودند، ایمان نخواهند آورد، 101 سوره 7) سپس امام باقر(علیه السلام) فرمود: تکذیب در آنجا واقع شد (یعنی کسانی که اکنون تکذیب ولایت می کنند، ابتدا در عالم ارواح و مثال تکذیب کرده اند).
(رسول خدا نخستین کسی بود که پاسخ داد و به ربوبیت خدای(عز و جل) اقرار نمود)
....

اصول کافی باب دیگری از باب طینت مومن و کافر 
کتاب ایمان و کفر

 www.mobinmobile.com

ادامه مطلب...
۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان
چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۳ ب.ظ ققنوس بی بال در اوج آسمان
اتاق جنگ ایران کجاست؟

اتاق جنگ ایران کجاست؟

گزارشی درباره بیانات اخیر رهبر انقلاب

اتاق جنگ ایران کجاست؟

دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری، رهبر انقلاب درباره‌ی «اتاق جنگ آمریکا» علیه ایران صحبت کرده و فرمودند: «دشمنان ما فهمیده‌اند و دانسته‌اند که در جنگ سخت نظامی طرْفی نخواهند بست... این را می‌دانند که اگر وارد درگیری و برخورد سخت و نظامی با ما بشوند، پایشان گیر می‌افتد. بله، به ما ضربه می‌زنند، امّا خودشان ممکن است چند برابر ضربه بخورند؛ این را فهمیده‌اند... امروز آنچه مطرح است برای دشمنان ما، جنگ اقتصادی است. اتاق جنگ آمریکا علیه ما عبارت است از وزارت خزانه‌داری آمریکا که همان وزارت اقتصاد و داراییشان است؛ آنجا اتاق جنگ با ما است.»(۱۳۹۷/۰۲/۱۰)
ادامه مطلب...
۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان