ققنوس بی بال در اوج آسمان

سیاسی،فرهنگی،تاریخی ،مذهبی و اجتماعی

۲۹ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۳ ب.ظ ققنوس بی بال در اوج آسمان
تمدید تغییر ساعات کاری ادارات در خراسان رضوی تا ۱۵ مرداد ماه

تمدید تغییر ساعات کاری ادارات در خراسان رضوی تا ۱۵ مرداد ماه

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان
پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ب.ظ ققنوس بی بال در اوج آسمان
مستند جنگ 2006 - قسمت اول+ فیلم

مستند جنگ 2006 - قسمت اول+ فیلم

با وجود اینکه حزب الله لبنان سهم اصلی تبلیغات علیه انقلاب اسلامی را به جان خریده است، کمتر کسی درمورد دستاوردهای بزرگ این هم پیمان وفادار ایران اطلاعات دقیقی در اختیار دارد. حزبی که با وجود امکانات ناچیز خود در مقایسه با ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی که کمکهای تسلیحاتی و مالی میلیاردی از آمریکا و اروپا دریافت می کند، به برتری رسیده است.

فیلم را از آدرس زیر دانلود کنید

http://libaniran.com/1397/04/25/2006-documentary

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

ردپای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ...+جوابیه ی آقای وزیر خارجه دولت دهم

   «روز نامه شرق» از تخلفات یکی از مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز  در تاریخ 27 تیر1397 گزارش می‌دهد

اما موارد تخلف پرونده مالی ثامن‌الحجج موردهای عجیب دیگری نیز دارد؛ هزینه‌های ‌میلیاردی به نام تبلیغات برای دو مجری تلویزیون. در تاریخ 14/12/91 و 4/7/92، مؤسسه ثامن‌الحجج دو مبلغ 180 میلیون‌تومانی و 400 میلیون‌تومانی را به حساب «م.م» مجری یک برنامه تلویزیونی واریز می‌کند و عنوانی که روبه‌روی این اعداد در توضیح دلیل وجه ذکر شده، یک کلمه است؛ هدیه. اما رقم هدیه‌ای که آقای «م.م» به‌عنوان هدیه دریافت کرده، در مقابل تسهیلات دریافتی او از ثامن‌الحجج تقریبا ناچیز است. «م.م» از مؤسسه ثامن‌الحجج یک وام دومیلیارد‌و 900 میلیون‌تومانی دریافت کرده که تنها 800 میلیون تومان آن را بازگردانده است که البته این رقم بازگشتی را از هدیه دریافتی (580 میلیون تومان) کم کنیم، به عدد 220 میلیون تومان می‌رسیم که در واقع از جیب «م.م» خرج شده و در مقابل دومیلیارد‌و 780 میلیون تومان را در حساب خود نگه داشته است. ثامن‌الحجج به مجری معروف دیگر تلویزیون «ا.ع» هم بی‌توجه نبوده و به حساب او هم سه میلیارد تومان در قالب هزینه تبلیغات واریز کرده است. 

به نظر شما این حروف جدا جدا نام چه کسانی است؟

آقای م.م=

آقای ا. ع=

آقای ح.ص=

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان
چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ق.ظ ققنوس بی بال در اوج آسمان
امضای تفاهم نامه ی همکاری آموزشی بین انجمن صنفی اساتید حق التدریس دانشگاهها و مرکزآموزش فنی وحرفه ای سبزوار

امضای تفاهم نامه ی همکاری آموزشی بین انجمن صنفی اساتید حق التدریس دانشگاهها و مرکزآموزش فنی وحرفه ای سبزوار

امضای تفاهم نامه ی همکاری آموزشی بین انجمن صنفی اساتید حق التدریس دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سبزوار و مرکزآموزش فنی وحرفه ای سبزوار

این تفاهم نامه به منظور توسعه ی همکاری ها و ارتباط گسترده ی اساتید دانشگاهی با صنعت،تمرین،تولید توسط دانشجویان و در نهایت کارآفرینی و اشتغال زایی منعقد شده است

۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان

کاهش فعالیت حزب الله در سوریه

رسانه های لبنان از کاهش تعداد رزمندگان حزب الله در سوریه خبر دادند. هرچند اکثر این رسانه ها و منابع آنها اساسا مخالف حزب الله هستند اما اخبار و اطلاعات حاکی از آن است که این ادعا خالی از حقیقت نبوده است.
سایت لبنانی النشره نوشت یک منبع فرانسوی برای روزنامه الحیات گفته است که حزب الله نیمی از رزمندگان خود در سوریه را به لبنان بازگردانده است. وی توضیح داد تعداد رزمندگان حزب الله در سوریه بین 5 تا 8 هزار نفر بود. (واقعیت جنجال رسانه های عبری عربی در اینکه حزب الله 50 هزار نفر و ایران هم 50 شصت هزار نفر آورده اند را از زبان خودشان بشنوید!)
این مقام فرانسوی مدعی شد اکنون سوریه به حزب الله محتاج است نه مثل گذشته که برعکس بود. این بدان معناست که فقط تهران به آن دستور می دهد. هرچند حزب الله در این جنگ مستقل بود و به تنهایی و خارج از سلطه فرماندهی سپاه جنگید. به ادعای این مقام فرانسوی حزب الله در طول سالها برای دستیابی شیعیان به عزت و کرامت تلاش کرد و الان به آن رسیده اند و هواداران آن مایل به جنگ نیستند و حزب الله نیروی خود را از جنگ می گیرد!

ادامه مطلب...
۱۹ تیر ۹۷ ، ۰۸:۳۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ققنوس بی بال در اوج آسمان