مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید و گفت: مردم در انتخابات از شان انقلاب دفاع می کنند.

به گزارش سلام سربدار به نقل از ایرنا، عباس سلیمی نمین سه شنبه در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار با بیان اینکه مردم کانون انتقال قدرت در عرصه سیاسی کشور هستند افزود: این انتقال قدرت از طریق انتخابات صورت می گیرد.وی با تاکید بر حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم بخوبی به جایگاه خود در عرصه انتقال قدرت واقف هستند و با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت انقلابی سعی در دفاع از شان و جایگاه خود دارند.

سلیمی نمین با بیان اینکه رقابت انتخاباتی خوبی در کشور ایجاد شده است افزود: مردم جایگاه مهمی در معادلات سیاسی کشور دارند و هوشمندانه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از این جایگاه صیانت کرده اند.
وی ادامه داد: با توجه به آگاهی که امروز در جامعه ایجاد شده مردم خود را در موقعیتی می بینند که باید از دستاوردهای انقلاب ، شان و جایگاه خود در عرصه سیاسی کشور دفاع کنند.

سلیمی نمین با بیان اینکه امروز عده ای از نخبگان سعی دارند به گونه ای دایره قدرت مردم را تنگتر کنند گفت : مردم در طول انقلاب به عنوان اصلی ترین کانون قدرت در مسائل سیاسی از جایگاه خود به خوبی دفاع کرده اند و در این انتخابات نیز در مقام دفاع از این جایگاه حضور پر رنگ خواهند داشت.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه مردم نباید نسبت به تهدیدات دشمن در این برهه حساس بی توجه باشند افزود: امروز برخی از نخبگان به دنبال ایجاد بدعت و فرصت سازی برای بیگانگان هستند.

سلیمی نمین افزود:توجه به منابع ملی بر هرچیز ارجحیت دارد و مردم ما باید تلاش کنند تا نخبگان در مقامی قرار گیرند که منافع ملی را بر منافع شخصی ارجحیت و برتری دهند.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از نامزدهای فعلی مجلس شورای اسلامی ارائه عملکرد دقیق از نوع فعالیت هایشان است گفت: این موضوع به نحو مطلوبی در کشور مشاهده نشده و همین عامل سبب نارضایتی برخی نخبگان دانشگاهی شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف یک نماینده مجلس باید صیانت از دستاوردهای نظام باشد افزود: عزت یک نماینده مجلس در گرو پاسداری از عزت نظام اسلامی و ملت است و این موضوع باید سرلوحه کار هر نماینده ای در مجلس باشد.