در نظام جمهوری اسلامی همانند دیگر کشورهای اسلامی همجنس‌گرایی جرم محسوب می‌شود و دارای قوانین جزایی خاص خود است. در خصوص لواط، به معنای نفس عمل جنسی بین دو مرد، در حضور چهار شاهد عادل و یا چهار مرتبه اقرار از سوی کسانی که لواط کرده‌اند به این عمل در دادگاه، بنا به احکام اسلامی که مبنای قانون مجازات در جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند حکم اعدام برای هر دو طرف اجرا می‌گردد.

اکثر کشورهای اروپا در عین به رسمیّت شناختن همجنس‌گرایی قوانین خاصی نیز برای آن‌ها تدوین کرده و یا در حال انجام آن هستند. *[۱] برای مثال قانون ازدواج همجنس‌گرایان در بلژیک در سال ۲۰۰۳ تصویب شد.قانون ازدواج همجنس‌گرایان در فرانسه در سال 2013 تصویب شد

در نظام جمهوری اسلامی همانند دیگر کشورهای اسلامی همجنس‌گرایی جرم محسوب می‌شود و دارای قوانین جزایی خاص خود است. در خصوص لواط، به معنای نفس عمل جنسی بین دو مرد، در حضور چهار شاهد عادل و یا چهار مرتبه اقرار از سوی کسانی که لواط کرده‌اند به این عمل در دادگاه، بنا به احکام اسلامی که مبنای قانون مجازات در جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند حکم اعدام برای هر دو طرف اجرا می‌گردد.

اکثر کشورهای اروپا در عین به رسمیّت شناختن همجنس‌گرایی قوانین خاصی نیز برای آن‌ها تدوین کرده و یا در حال انجام آن هستند. *[۱] برای مثال قانون ازدواج همجنس‌گرایان در بلژیک در سال ۲۰۰۳ تصویب شد.قانون ازدواج همجنس‌گرایان در فرانسه در سال 2013 تصویب شد

در اکثر ایالت‌های آمریکا همجنس‌گرایان دارای مشروعیت بوده حتی در برخی ایالات همچون کالیفرنیا[نیازمند منبع] دارای حقّ ازدواج هستند.*[۳] رئیس جمهور پیشین آمریکا، جورج دبلیو بوش، تلاش‌هایی برای محدود کردن ازدواج همجنس‌گرایان به عمل آورد

در اکثر کشورهای خاورمیانه به دلیل قوانین اسلامی با هم‌جنس‌گرایان برخورد می‌شود. در بین کشورهای خاور میانه همجنس‌گرایان در اسرائیل آزادی بیشتری دارند.

تمام مذاهب (اسلام، مسیحیت و یهودیت) با همجنس‌گرایی به طور علنی مخالفند.

مقاله ای جامع درباره ی فرقه های همجنس گرا و شیطان پرست و گسترش آن در جامعه

بسم الله الرحمن الرحیم

مقاله ای جامع و کامل درباره ی فرقه های همجنس گرا و شیطان پرست و گسترش این فرقه ها در ایران و جهان +تصاویر در ادامه ی مقاله.
ترویج گسترده همجنس گرایی از رئوس فعالیتهای ضد فرهنگی صهیونیستها برای به فساد کشیدن بشریت و نیز کاهش نرخ رشد جمعیت می باشد. این عمل شنیع ضد اخلاقی انرژی شیطانی خاصّی در وجود فرد آزاد ساخته و وی را مستعد شیطان پرستی می سازد و به همین سبب نیز در لژهای فراماسونری عملی متداول است. محفل ایلومیناتی در اشاعه این عمل شیطانی به قدری جدیت دارد که کاخ سفید طی بیانیه‌ای در دسامبر 2011 رسماً اعلام نمود که: «رئیس‌جمهور و دولت وی در برداشتن موانع موجود در برابری، مبارزه با تبعیض بر اساس گرایش جنسی و تعامل با جوامع هم‌جنس‌گرا در سراسر کشور مصمم می‌باشند. ...بقیه در ادامه ی مقاله...

همان‌طور که رئیس‌جمهور به صراحت در سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر سال جاری اعلام نمود، این تصمیم دولت برای دفاع از حقوق هم‌جنس‌گرایان تنها به مرزهای ما محدود نمی‌شود زیرا هیچ کشوری نباید حقوق مردم را به خاطر این که چه کسی را دوست دارند انکار نماید. ما باید برای احقاق حقوق هم‌جنس‌گرایان در سراسر جهان ایستادگی نماییم»

«انجمن افتخار بین المللی»که مسئول سازماندهی جشن سالانۀ همجنس بازان است، یکی از مهمترین شعبه های بین المللی خود را با عنوان " World Pride " در شهر بیت المقدس که در هفتاد کیلومتری شهر سدوم (محل زندگی قوم لوط ) قرار دارد تأسیس کرده و جشنهای سالانۀ سال 2006 و 2007 را در این شهر مقدس برگزار نمود. این اقدام سبب اعتراض مسلمانان و یهودیان سنّتیِ بیت المقدس و درگیری شدید بین آنها و پلیس رژیم اسرائیل گردید.

«احیاء اخلاق مصیبت بار قوم لوط امروز از طریق گروههای شیطان پرست و وابسته به آن ترویج می شود. پیشرفت همجنس خواهی باور کردنی نیست. حمایت مقامات ارشد کلیسای انگلیس، پارلمان اتحادیه اروپا، انجمن اطلاعات جنسی و انجمن آموزش و پرورش ایالات متحده از این مسئله، ننگ آور است... پروتکلهای دانشوران صهیونیزم جهت دادن به فکر و اندیشۀ مردم غیر یهودی را به کمک سخن پردازی و تئوریهای وسوسه انگیز، کار متخصّصان و مدیران یهودی می داند. آنان آنچنان به تبدیل انسانها می پردازند که بسیاری از افراد از این که موجود دیگری شده اند خبردار نمی شوند.

امروز دیگر صلیبهای وارونه، ستاره پنج پر، خفاش، صورتهای نقاشی شده، ماسکهای حیوانات درندۀ شاخدار، برهنه پوشی و... تنها سمبل های شیطان پرستی نیست. عمده ترین نشانه های شیطان پرستی را در تجاوز جنسی و قتل به ویژه نسبت به کودکان و نوجوانان، استفاده افراطی از مشروبات الکلی، مواد مخدر، داروهای روان گردان و انرژی زا، استعمال آلات مصنوعی، و حتی خوردن و آشامیدن ادرار و مدفوع باید دید».[1]

1- آزار رسانی(به ویژه به کودکان و حیوانات) از ملزومات شیطان پرستی است.

2- وجود پلید شیطان با فضولات انسانی قرین است، از این روی شیطان پرستان نسبت به این فضولات علاقه نشان می دهند-خارج از منبع.

گفته می شود که «لاویان» که در میان یهود مقام کاهنى داشته اند،‏ مصریانی بوده اند که با حفظ اعتقادات مشرکانۀ خویش به میان بنى اسرائیل نفوذ کردند و پس از حضرت موسى(ع) به تحریف متون‏ مقدس پرداخته‏ و انواع تهمتهای زشت را به پیامبران الهی نسبت دادند. در کتاب «عهد قدیم» تحریفاتی صورت گرفته است که باور انسان سلیم و صاحب عقل را نسبت به خداوند و پیامبرانش مخدوش می کند. به عنوان نمونه حضرت داود(ع)در قرآن به عنوان مؤمنِ عالم و خلیفۀ خدا در زمین و صاحب کتاب و اهل انس خاص با پروردگار معرفی می گردد که از جانب خداوند حق قضاوت و صدور و اجرای حکم در میان مردم را دارد. اما در عهد قدیم در کتاب دوم شموئیل، فصل یازدهم، به صراحت نسبتهایی بسیار ناروا با عباراتی شرم آور نسبت به حضرت داود(ع) بیان شده است. در این کتابِ تحریف شده، اعمال شنیع و ضداخلاقی که حتی ممکن نیست از یک مؤمن عادی سر بزند به این پیامبر بزرگ نسبت داده شده است. سران یهود بر ترور شخصیت حضرت داود و فرزندش حضرت سلیمان (علیهماالسلام) که علاوه بر مقام نبوّت، منصب پادشاهیِ بنی اسرائیل را نیز در اختیار داشتند اهتمام فراوانی ورزیده اند چرا که این دو پیامبر زیر بار مطامع ایشان نمی رفتند. دیگر پیامبران الهی که نام آنان در قرآن نیز آمده است در تورات محرّف از سوی کاهنان به انواع اعمال ضداخلاقی چون شرابخواری و حتی زنای با محارم متهم گردیده اند.


بانیِ کابالا یا طریقت تصوّف یهودى خاندان لاوى بوده است (گفتنی است که پولسِ یهودی، مبدع تثلیث و عامل اصلی انحراف مسیحیت، پیش از گرویدن به مسیحیت، تحقیقات مبسوطی بر کتاب کابالا انجام داده بود). بنیانگذار فرقۀ ساتانیست‏ها ( Satanistsیا شیطان گرایان) که آنتوان لاوى(کاهن اعظم کلیسای شیطان و نویسندۀ انجیل شیطانی) نام دارد نیز از همین خاندان است.

شیطان پرستان، شیطان را به عنوان قدرت غالب در جهان می دانند و اعتقاد دارندکه برای نیل به موفقیت و کامیابی باید همراه شیطان بود. آنها ادعا می کنند راه خدا از طریق ارتباط با شیطان است! برخی از شیطان پرستان نیز به موجودی به نام شیطان اعتقاد ندارند بلکه آنها بزرگداشت شیطان را به عنوان نمادی برای مخالفت با ادیان تلقی می کنند. یکی از متفکران برجستۀ شیطان‌پرست، آلیستر کرولی نام دارد. ظهور وی را می توان نقطه عطف رشد و گسترش شیطان پرستی و جادوگری در غربآلیستر کرولی دانست. راه اندازی مجالس فساد جنسی همراه با موسیقی، مصرف مواد مخدر و جادوگری باعث گردید به او لقب پست ترین مرد قرن بدهند(سیری در تاریخ جادوگری؛ پیتر هاینینگ، ص91). در این راستا ذکر این نکته ضروری است که مکاتبی که امروز با عنوان شیطان پرستی فعالیت می کند برای تودۀ مردم ایجاد شده است، و کانون اصلی شیطان پرستی، تشکیلات فراماسونری است که چنان که اشاره شد مناسک آن بر پایۀ کابالا است. بنابر اخباری که از این محافل به دست آمده است، ابلیس و شیاطینش خود در لژهای فراماسونری حضور یافته و با ماسون اعظم و دیگر فراماسونها ارتباطات ویژه برقرار می کنند.

شیطان پرستان اعتقاد دارند که هیچ عملی چون تجاوز به دختران باکره، موجب تجلّی کامل شیطان در پیکر انسان نمی گردد. اصولاً تجاوز جنسی یک ارزش و شرط برای ورود و استمرار حضور در این فرقه ها محسوب می شود. تجاوز جنسی از ضد ارزشهای تبلیغی این گروههاست که دائماً با ساخت نماهنگ، تنظیم آلبومهای موسیقی و فیلمهای مبتذل ترویج می‌شود. استماع آهنگهای تندِ خوانندگانی که صدایشان شبیه غرش حیوانات وحشی است و در انسان وحشت و نفرت بر می انگیزد از مناسک مهم شیطان پرستهاست. موسیقی شیطان پرستان القاکنندۀ نفرت به شنونده و نهادینه کنندۀ حس نفرت در وجود اوست. روانشناسانمی گویند که سه بار گوش فرادادن به برخی از این آهنگها انسان را دچار آسیب روانی جدی می

سازد. جریان شیطان پرستی و متالیکا که از نمودهای کابالیسم است، پس از جریان رَپ، از سال 2000 جهانی گردید تا زمینه را برای پذیرش حکومت جهانی شیطانی آماده تر سازد. لازم به ذکر است که روچیلدها که مالک هشتاد درصد از اراضی فلسطین اشغالی هستند رسماً به شیطان پرستی اقرار نموده اند. سه قرن استعمار و نسل کشی و جنایت و فساد با هدایت و حمایت شیطان صورت گرفته است. استعمارگران جهانی در واقع مکتب شیطان پرستی را به عنوان تشکر از شیطان ابداع کرده اند!

یکی از آئین های کلیسای شیطان، قربانی کردن برای شیطان است که کودکان ویا حیوانات برای آن انتخاب می شوند. آنها خون قربانی را به دست و صورت خود مالیده و دور آن می گردند تا شیطان از آنها راضی شود. آنها بعد از اتمام قربانی نسخه ای از کتاب مقدس را پاره پاره می کنند. برخی از شیطان پرستان اجساد مردگان را از قبرها بیرون آورده و صلیب شکسته و ستاره صهیون را در بدن اجساد فرو کرده و سپس برای تقرّب به شیطان دور آنها می گردند.
1- بر اساس نظر محققان، ستاره شش پر که امروز نماد اصلی صهیونیزم شناخته می گردد هیچ ارتباطی با دین یهود و حضرت داود نبیّ(ع) نداشته و در قرنهای گذشته مورد استفاده برخی از ادیان شرقی بوده است. لازم به ذکر است که شیطان پرستان از این علامت در مراسم شیطانی خود استفاده می کنند. شان سلارز، نویسنده شیطان پرست در کتاب خود با عنوان ” Web of Darkness”در زیر این علامت می نویسد: «این نشان، قوی ترین علامت در شیطان پرستی است. ستاره شش گوشه از شش ضلع، شش زاویه و شش مثلث کوچک ساخته شده که معرّف عدد 666 (عدد شیطان) می باشد».

فرقه های انحرافی چون شیطان پرستی و عرفانهای نوظهور اکنون در حال انتقال نمادها به جامعه اند و به زودی به انتقال ایدئولوژی نیز خواهند پرداخت.

شیطان‌پرستی به مثابۀ یک تهدید:[2]گسترش فرقه های شیطان پرستی در یک جامعه مخاطرات امنیتی فراوان به بار می آورد چرا که این فرقه ها جرم و جنایاتی چون سرقت، زورگیری، قتل و تجاوز به عنف و... را نه تنها قبیح نمی دانند بلکه برای تقرّب به شیطان، خود را ملزم به ارتکاب آنها نیز می بینند(مصرف مواد مخدر از پیش شرط های پذیرش در این گروههاست و اعضا را که برای ارتقای جایگاه خویش در گروه ناگزیر از ارتکاب جنایت هستند در این راه یاری می کند). شیوه‌های تبلیغ این فرقه ها عبارتند از: انتشار سی‌دی، کاست و پوسترهای مربوط به موسیقی مِتال و خوانندگان متالیکا، راه اندازی سایتهای اینترنتی و وبلاگ، گفتگوهای دوستانه در تالارهای گفتگوی مجازی و اطلاع‌رسانی از طریق میهمانی‌های شبانه. خبرگزاری فارس مورّخ 20 /10/1383 گزارش داد که یکی از اعضای مؤثر گروه شیطان پرست هِوی متال در ایران اعتراف کرده است که چند اسرائیلی که در کشور امارات متحده حضور دارند، شبکۀ اصلی هدایت گروههای هوی متال در ایران را در دست دارند (نحله‌های مختلف شیطانی توسط دو سازمان عمدۀ جاسوسیِ سیا و موساد سازماندهی، تغذیه ‌و هدایت می‌شوند). بر اساس اسناد ارائه شده توسط وی، در حساب‌های ارزی این گروه در شبکۀ بانکی کشور که از طریق شبکۀ اینترنت هدایت می‌شود، سال گذشته حدود هشت میلیون دلار آمریکا واریز شده است که بین گروههای شیطان پرست در شهرهای مختلف ایران توزیع ‌گردد . وی همچنین گفته است

که تعداد اعضای این گروه در برخی شهرهای کشور به دو هزار نفر بالغ می‌شود. شواهد نشان می‌دهد که برخی فعالیتهای ضد امنیتی نیز توسط برخی عناصر خاصّ در این گروهها برای رژیم اسرائیل انجام می‌شود . متأسفانه چاپ گستردۀ کتابهای گروههای هِوی‌متال در سالهای گذشته در کشور، زمینۀ ارتباط نزدیک فکری اعضای این جریان را در سراسر کشور فراهم ساخته است. تلاش های فراگیر قدرتهای بزرگ فرامنطقه‌ای برای استحالۀ فرهنگی و از سوی دیگر ماشینی و صنعتی شدن مناسبات جاری و تأثیرپذیری مردم از شرایط جهانی و به طور کلی افول معنویت در جوامع گوناگون و سرمایه گذاری هنگفت قدرتهای استعماری برای تهی سازی فرهنگیِ جوانان، زمینه‌ای برای رشد چنین جریاناتی فراهم نموده است. روند رو به رشد استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و به ویژه اینترنت عواملی تعیین‌کننده در گرایش جوانان به این گروه‌ها می‌باشد.

1- عمده فعالیت این افراد در قالب وبلاگ‌نویسی صورت می‌پذیرد. این دست از وبلاگها همزمان با اعلام موجودیت «جنبش شیطان‌گرایان ایران» فعالیت خود را آغاز کرده و اظهار می‌نمایند که توسط فردی به نام مستعار اهریمن در ایران هدایت می‌شوند. بنابر گزارش هشدارآمیز یک گروه تحقیقاتی، اکنون بیش از هفتاد فرقۀ شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند و خطر این گروهها از نظر فرهنگی و اخلاقی به مرحله بحران رسیده است. فعالیت گروههای شیطان پرست جدید در شیراز و کرج بیشتر از سایر مناطق است.فرقه های شیطان پرستی اکنون در دانشگاه ها رخنه کرده و از طریق فیلم و موسیقی ضد ارزشهای خود را ترویج می کنند.شیطان پرستان معمولاً در ابتدا، نامی از شیطان نمی آورند و به صورت میهمانی، آئینهای سرّیِ علوم باطنی و حتی عرفان و معنویت و... کار خود را آغاز می کنند و پس از جذب کامل فرد و آمادگی کافی و ایجاد شرایط مناسب، او را به دنیای اسرار خود می برند.

شیطان پرستان مراسمی خاص برگزار کرده و لباسهایی خاص به عنوان لباس مقدس که منقوش به نمادهای شیطان پرستی است(از گردنبند صلیب شکسته یا صلیب وارونه، انگشتر با نقوش استخوان و جمجمۀ انسان) می پوشند و در این مراسم، ضمن شرب خمر به رقص و پایکوبی می پردازند. این افراد بر این باورند که باید برخلاف دستورات ادیان الهی عمل کرد (اهانت به ادیان تحت عنوان آزادی بیان و ابراز خشم و نفرت نسبت به مسیح و سایر مقدسات، در تصنیف های خوانندگان شیطان پرست ترویج می شود) و با انجام اعمال دلخواه و کارهای خلاف دنیا را به هرج و مرج و آشوب کشانید . درس اول شیطان پرستی این است که: هر چه دلت خواست انجام بده ! شیطان پرستان و اصولاً فراماسونها آزادی بشر را اسارت او در امیال حیوانی می دانند!

این گروهها دارای کتابهایی به زبان لاتین بوده و با تجمع در پارکها و تفرجگاهها درباره رخدادهای جدید در

سطح کشور در رابطه با شیطان بحث و گفت وگو می کنند. یکی از فرقه های انحرافی تحت عنوان TSM توسط فردی به نام الف.ر. که خارج از کشور زندگی می کند هدایت می شود. این فرد با لابی صهیونیزم

مرتبط است و محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد به طوری که صدها جوان در کلاسهای او شرکت کرده و در مقابل او اشک ریخته و به گناهان خود اعتراف می کنند. فرد دیگری به نام الف.ر. دارای مریدانی است که حاضرند برای مراد خود هر کاری انجام دهند، به طوری که دختران زیادی به خاطر او ازدواج نمی کنند و ادعا می کنند او همسر عرفانی شان است. این فرد ادعا می کند که قادر به زنده کردن مردگان است. وی عمدتاً در تاریکی زندگی می کند.


منابع با تلخیص

{1} از مقاله ی شیطان پرستی یهود و جوانان_مترجم:علی خلیل اسماعیل_با تلخیص.
{2} mohakeme.com_محمود کریمی (با تلخیص و اندکی تغییر)
{منابع عمده} عبارت است از خبر گزاری ها و وبسایت ها و برخی از مقالات داخلی و خارجی.

بر گرفته از مقاله پیچک

کسی آسیب نمی بیند؟

یک کارشناس با صراحت کامل معتقد است که "برقراری ارتباط جنسی با فرد همجنس به طور آشکارا بیماری های عدیده ای را به همراه دارد." البته همه ما می دانیم که برقراری روابط جنسی حتی با جنس مخالف اگر روند بی بند و باری به خود گیرد، ممکن است موجبات ابتلا به برخی از انواع بیماری های آمیزشی را فراهم آورد، اما همجنس گرایی روند سرایت بیماری هایی نظیر تبخال مقعد، هپاتیت B ، انگل، تومور روده و ایدز را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. در تحقیقی که بر روی طول عمر مردان همجنس باز در دهه 90 در کانادا انجام شد پژوهشگران به این نتیجه دست یافتند که مردان همجنس باز در حدود 12 تا 8 سال کمتر از همنوعان غیر همجنس باز خود عمر می کنند.

تاثیر آن بر روی اطرافیان

روانشناسان اجتماعی اطمینان خاطر دارند که کودکانی که در خانواده های "گی و لزبین" (همجنس باز) زندگی می کنند اگر چه از لحاظ خصوصیاتی نظیر هوش، پیشرفت، توانایی داوری در امور اخلاقی، صلاحیت و شایستگی اجتماعی و هویت جنسی کمی از بچه هایی که در خانواده های غیر همجنس باز بزرگ شده اند ندارند اما متاسفانه یک عامل منفی بر روی آنها تاثیر پایدار دارد:

"زمانیکه فرد از دوران کودکی چیزی را آموزش ببیند در زمان بزرگسالی به هیچ وجه نمی تواند آنرا فراموش کند و خود را از آن جدا سازد."

شما هیچ گاه قادر نیستید ارزش های اخلاقی و نصایح الهی را به فرزندتان آموزش دهید در حالیکه خودتان پا بر روی آنها می گذارید و نقضشان می کنید. شاید همه ما مرتکب گناهان زیادی در طول روز شویم اما زندگی کردن در یک خانواده هم جنس باز اخلاقی را به صورت عادت در ذهن کودک شکل می دهد که فقط یک رفتار اشتباه نیست بلکه یک گناه نابخشودنی است.

به کس دیگری مربوط نمی شود

فعالان و طرفداران حقوق همجنس گرایانه بر این باورند که همجنس گرایی دو نفر به هیچ کس ارتباط ندارد و فقط به دو نفری که درگیر ارتباط هستند ارتباط پیدا می کند. اما این ادعا با حقیقت فاصله بسیار زیادی دارد. خداوند که خالق و آفریننده همه موجودات است بر تمام امور زندگی انسان ها آکاهی دارد و با قدرت بی حد و اندازه خود برایشان قانونگذاری و برنامه ریزی کرده و آنها را به طور اخص از همجنس گرایی منع نموده.

"شما نباید همچنانکه که با غیر همجنس خود به بستر می روید با همجنس خود نیز این کار را انجام دهید. این امر غیر اخلاقی بسیار ناخوشایند و انزجار آور است."

سرپیچی و نافرمانی از یک چنین فرمان قاطع و صریحی نشان دهنده بی اعتنایی به قدرت خداوند است.

برخی از افراد معتقدند که در بعضی از ادیان در ابتدا این گونه فرمان هایی وجود داشته که بعد ها به دلیل نیاز جوامع بشری از میان رفته. برای توجیه این قضیه می توانیم بنا را بر روی تحریفاتی که در چنین کتبی شاهد آن هستیم بگذاریم. همانطور که میدانید قوانین خداوند از ازل تا ابد یکسان است و هیچ تغییری در آنها راه ندارد. در عهد جدید و قران کریم هم اشارهاتی مستقیم به همجنس گرایی و عواقب جبران ناپذیر آن شده است.

از اعتبار همسان برخوردار است؟

برخی افراد معتقدند که کتاب های آسمانی به این دلیل همجنس گرایی را منع و محکوم می کنند تا با بت پرستی و شرک ارتباط پیدا نکند. این عمل نکوهیده نه تنها نهایتا فرد را به سمت شرک و بت پرستی روانه می سازد بلکه خارج از بت پرستی نیز عملی ناخوشایند و نکوهیده تلقی می شود. این مطلب را می توان از دست نوشته های قدیمی مذهبی نیز دریافت کرد. از همان دوران اولیه همجنس گرایی به عنوان کاری غیر طبیعی شناخته می شده و صرفا یک انحراف غیر اخلاقی معصیت بار به حساب می آمده.

در کتب آسمانی می خوانیم:

"و زنان معصیت کار راه طبیعی لذت را با یک چیز غیر طبیعی معاوضه می کنند و مردان نیز مانند آنها استفاده طبیعی از زنان را رها کرده و به دنبال همجنسان خود می روند؛ آگاه باشید که هر دو گروه در حال سوختن در آتش شهوات نفسانی شان هستند."

در زبان اصلی این متن از لغت یونانی "آرسن اکوایتا" استفاده شده که اگر بخواهیم معنای تحت اللفظی آنرا بیان کنیم معادل "مردانی که با مردها هم بستر می شوند" است. در متون مذهبی تعابیر دیگری برای این کلمه ارائه شده که از جمله آن می توان به این موارد اشاره کرد: "آسیب زدن به ارزش های غیر همجنس ها" ، " آزار دهندگان نفس" ، " لطمه وارد آوردن به سایر انسان ها " و ...

عقاید بسیار زیاد دیگری هم به طور سنتی در مخالفت با نظریه هم جنس گرایی وجود دارند . باور این افراد آن است که همجنس گرایی حس مهمان نوازی را از افراد آلوده به این کار سلب می نماید و در مقابل خودخواهی و خصومت را در آنها پرورش می دهد. داستانی در این باب وجود دارد که در یکی از شهرهای باستانی به نام "سدوم" روی داده است. زمانی که افراد این شهر به همجنس گرایی روی آوردند خداوند به خشم آمد و در نعمت های خود را به روی آنها بست. در همین لحظه فرشته الهی بر آنها نازل شد و چنین گفت:

" ای مردان شهر، ای مردمان سدوم، چه پیر و چه جوان، پیش از اینکه جان از بدن تک تک شما خارج شود، از هر نقطه شهر و در هر کجا که هستید گرد هم جمع شوید. سپس به نزد لوت روانه شوید."

زمانیکه مردان شهر به نزد لوت آمدند خطاب به او گفتند: "آن مردان گنه کاری که صحبت از آنها می کردی کجا هستند؟ ما ترجیح می دهیم با آنها وارد بستر شویم."

در این متن از کلمه ابری "یادها" (YADHA)  استفاده شده که لزوما به معنای "برقراری رابطه جنسی نیست" با این وجود چون داستان در ارتباط با شهر سدوم و قوم لوت است، می توان به وضوح چنین معنایی را از آن استنباط نمود....کلمه ذکر شده میتواند در معنای " داشتن میل جنسی به دیگری" نیز به کار رود که در جای دیگر همین داستان زمانیکه لوت در حال نصیحت کردن دو دخترش است آنها را بر حذر می دارد که به مردان "میل جنسی نداشته باشید" و مجددا از همین کلمه "یادها" استفاده میکند. "بدکاران تنها در صورتی می توانند دختران باکره را به عدم مهمان نوازی و روی خوش نشان ندادن محکوم کنند که با دید شهوانی به آنها بنگرند."

حزقیل ( یکی از پیامبران یهود) دلیل گمراه شدن قوم سدوم را فقر بیش از اندازه معرفی می کند اما این مطلب تناقضی با محکوم کردن همجنس گرایی این قوم ندارد. در آیه بعدی حزقیل (V.50) از گناه آنها با نام “abomination” ( کراهت، نجاست) یاد می کند. این کلمه معادل کلمه ابری "همجنس گرایی" است که در کتاب لاویان (کتاب سوم توریه) نیز آمده است.

همچنین از این کلمه در تورات برای توصیف تمایلات جنسی غیر اخلاقی استفاده شده است. به عنوان مثال می توان به "پیشنهاد دادن بچه ها برای تخلیه غرایز جنسی مالوک (بت کنعانی)" اشاره داشت. امروزه حتی در برخی از مناظره های علمی از لغت "سدومی" برای اشاره کردن به جنبه خاصی از همجنس گرایی استفاده می شود. یکی از استدلال های دیگر همجنس گرایان برای توجیه کارهای غیر اخلاقیشان ارجاع کردن به داستان "جاناتان" و "دیوید" است. آنها معتقدند که "جاناتان" و "دیوید" همجنس گرا بودند و جاناتان "عاشق" دیوید بود. و اینکه جانتان در حضور دیوید خود را برهنه می کند و آنها یکدیگر را می بوسند. (SAM. 18:3)

در توضیح این مطلب باید اشاره کرد که عشق دیوید به جانتان جنسی (شهوانی) نیست بلکه دوستی (محبت) است. و جانتان هم تک تک لباس های خود را از تن بیرون نمی کند، بلکه تنها زره و قبای سلطنتی خود را در می آورد. همچنین در آن زمان بوسیدن یک نوع مراسم مرسوم طبیعی برای درود و تبریک به شمار می رفته و ما مشابه این عمل را نیز داریم درست مثل زمانیکه یهودا، مسیح را در اغوش گرفته و میبوسد. امروزه در چندین فرهنگ دیگر مردان معمولا در زمان سلام و احوالپرسی با یکدیگر روبوسی می کنند. از این گذشته عشق دیوید نسبت به همسرانش به ویژه "باتشبا" به وضوح سبک و سیاق غیر همجنس باز او را آشکار می کند. ( ساموئل 11)

اشعیاء توضیح می دهد که اخته ها (خواجه) در پیشگاه خداوند از قوانین الهی مستثنی نیستند. اما همجنس گرایی را نمی توان با اتکا به نظریه اختگی توجیه کرد، چراکه چنین افرادی به هیچ وجهی جنسیتی ندارند و نمیتوانند ارتباط جنسی برقرار کنند.

سایر استدلال های وابسته به کتب مذهبی در مورد همجنس گرایی به طور مشابه به طور آشکارا و به سادگی این قضیه را نقض می کند. واضح است که ازدواج دو جنس مخالف تنها نوع پیوندی است که از نظر کتاب های الهی پذیرفته شده است و هر گونه ارتباط همجنسان با یکدیگر به شدت تحریم شده است.

مجازات

در کتاب های آسمانی نه تنها این امر نفرت انگیز و انزجار آور تفسیر شده است بلکه انسان ها را به عواقب و مجازات های سنگینی که به دنبال دارند، هشدار داده است. درست مانند قوم لوت که در آخر به هلاکت رسیدند.

همانطور که خداوند در گذشته اقوام همجنس گرا را مجازات کرده در آینده نیز چنین جزایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

" نه زناکاران، نه بت پرستان و نه مشروبخوارن و فحاشان و غاصبین و همجنسگراین و کسانی که با کودکان رابطه جنسی برقرار می کنند هیچ یک وارد بهشت نخواهند شد." ( 10-9: 6 CORINTHIANS 1 )

جای امیدواری وجود دارد؟

با توجه به تمام این صحبت ها باز برای همجنس گرایان جای امیدواری وجود دارد. خداوند بخشنده است و توبه کسانی را که از گناهان خود پشیمان هستند می پذیرد و از گناهانشان چشم پوشی می کند. آنها باید به در گاه خداوند توبه کند و تصمیم بگیرند که از این پس بر طبق فرامین الهی زندگی خود را ادامه دهند تا پروردگار را از خود راضی و خشنود نگه دارند. اگر ندامت و پشیمانی و تصمیم به اصلاح و تجدید نظر خالص و حقیقی باشند از شما پذیرفته خواهد شد؛ تمام افراد معتقد نیز روزی گناهی مرتکب شده اند و اکنون توبه کرده و جزء نیکوکاران قلمداد می شوند.

کلیسا های "لیبرال" عقد کردن همجنس بازان را با نام "عشق" تجزیه و تحلیل میکنند و بر روی این اشتباه بزرگ به این شکل در پوش می گذارند. آنها راه را برای قبول رفتارهای همجنس گرایانه به عنوان نرم جامعه هموار می سازند تنها به این دلیل که توانایی رویارویی با آنها را ندارند. آنها به شدت در اشتباه هستند و صرفا دوستدار همجنس بازان نیستند بلکه با این کار خود ارزش شخص همجنسباز را تا حد یک حیوان پایین می آورند. با این کار مسئولیت های اخلاقی که بر دوش فرد همجنس باز است از آنها سلب می شود.. در انجیل می خوانیم که ما در سایه خداوند آفریده شده ایم و قدرت حق انتخاب های اخلاقی و قوه تمیز دادن به ما داده شده است.


نتیجه

با نظر به کلیه مسائل اخلاقی و اعتقادی ما در مورد خاستگاه اولیه بشر روشن است که گرایشات و رفتار و برخورد ما باید حد و مرز عقلانی و اخلاقی را همواره حفظ نماید. اگر ما معتقد باشیم که از ماده ای چسبناک و مشمئز کننده با آمیزه ای از اتفاقات تصادفی و تلاش و تقلا برای بقا به وجود آمده ایم بنابراین کاملا قابل قبول است که بگوییم هیچ قدرت برتری وجود ندارد و ما خودمان می توانیم برای ادامه زندگی قوانین پیشنهادی خودمان را به کار گیریم. اما اگر بنا را بر این بگذاریم که یک خدای مهربان و بخشنده وجود دارد که به دنیا آمدن ما را برنامه ریزی کرده و برای ادامه راه برایمان دستوراتی را مهیا ساخته پس ما هم باید از فرمان های او پیروی کنیم. خداوند در قرآن معیارهای متعارف و الگوهای خود را به بشر منتقل نموده و شالوده های بنیادین سعادت را آموزش داده تا انسانها با پیروی از آنها به سلامت و کامیابی دست یابند.