یکی از محققان دینی با اشاره به اینکه اگر امروز در ایران جنگ شود تمام مسلمانان آفریقا برای دفاع از ایران خواهند آمد، گفت: در تمام دنیا همه نسبت به پاک بودن امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آگاهی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سالم سعید الراجحی عصر امروز در همایش روایتگری جبهه مقاومت که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی آموزشی عمار برگزار شد، با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) برای دعوت مردم به دین اسلام زحمات بسیاری کشیده است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نیز راه پیامبر اکرم(ص) را پیش گرفتند و پس از انقلاب با تاسیس جامعه المصطفی توانست اسلام را در جهان ترویج دهد.

وی با بیان اینکه امروزه شیعه به دلیل اینکه دین حقیقت است در تمام دنیا نفوذ کرده است، عنوان کرد: افراد بسیاری در جهان مانند شیخ زکزاکی از قیام امام خمینی(ره) درس گرفته و مردم کشور خود را به دین اسلام دعوت می‌کنند.

این محقق ادیان با اشاره به اینکه امروزه دین اسلام و مذهب تشیع شرق آفریقا را تسخیر کرده است، مطرح کرد: امروزه در کشورهای بسیاری مانند هند و کشورهای شرق آفریقا تمام مردم و مسلمانان در تاریخ 22 بهمن به مناسبت پیروزی اسلام و مسلمانان بر طاغوت قیام می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکا هزینه‌های بسیاری برای نابود کردن ایران و بد جلوه دادن دین اسلام در سطح جهان انجام می‌دهد ولی مقام معظم رهبری با یک سخنرانی تمام فعالیت‌ها آمریکا را بی‌اثر می‌کند که همین موضوع از برحق بودن ایشان نشانه دارد.

الراجحی با بیان اینکه امروزه نظام ایران دارد به سمت نظام سرمایه داری حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: عشق به دین و عشق به امام باعث شده است که در کشور نیجریه روز اربعین یک منطقه‌ای را شبیه‌سازی کرده و تمام مسلمانان و شیعیان پیاده روی اربعین را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز در ایران جنگ شود تمام مسلمانان آفریقا برای دفاع از ایران خواهند آمد، یادآور شد: در تمام دنیا همه نسبت به پاک بودن امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آگاهی دارند و می‌دانند که در هر شرایطی پشتیبان مردم خواهند ماند.

این محقق دینی با بیان اینکه سیاست اسلامی نسبت به سیاست غربی برتری دارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به بصیرت افزایی تاکید بسیاری دارند و مسلمانان باید بدانند که اگر فرمایشات ولایت فقیه را انجام دهند در دنیا و آخرت سرفراز خواهند شد.

انتهای پیام/و