خدایا

یا غفّارالذنوب ای بخشاینده ی تمام گناهان و نافرمانی های من از تو،

یا علاّم القلوب،ای خدایی که از تمام افکار و ذهنیّات من و همه ، آگاهی.

ویا ستارالذنوب ،وای خدایی که تمام گناهان و زشتی ها و نافرمانی هایم را پوشاندی که همه فکر می کنند،من آدم خوبی هستم.

اغفر ذنوبی کلّها،بحق محمدٍ و آل محمد. ببخش گناهان و خطاهای ریز و دُرشتم را به آبروی حضرت محمد (ص)و خاندان پاکش.

خدایا ،از تو می خواهم همچنان که با لطفی که به من کردی ،که در دنیا،رسوایم نکردی،در آخرت هم، رسوایم نفرمایی.

خدایا ،نمی خواهم در آخرت شرمنده ی پیامبر رحمتت،حضرت محمد صل الله علیه باشم. که هر روز چندین بار بر او و خاندانش درود می فرستم.

خدایا،نمی خواهم شرمنده ی امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله باشم. که تمام هستی من فدای آنان باد.

خدایا ،نمی خواهم شرمنده ی امام حسن و امام حسین و حضرت ابوالفضل و خانم،زینب کبری باشم. که عمری بر مظلومیت آنان گریسته ام.

خدایا نمی خواهم شرمنده ی امامان معصوم و اولیاء پاکت باشم.

ای خدامن، نمی خواهم شرمنده ی امام رضا علیه السلام باشم. که مرا بارها،به زیارتش، دعوت نموده است.

خدایا ،من نمی خواهم شرمنده ی امام زمان عجل الله فرجه باشم.که هر روز بعداز نماز هایم دعای فرج را زمزمه می کنم.

خدایا، من نمی خواهم شرمنده ی شهدا باشم. که همیشه با یاد و تصاویر آنها زندگی می کنم.

خدایا، از تو می خواهم،همچنان که در دنیا برگناهان و لغزش ها و خطاهایم ،پرده پوشیده ای،در آخرت نیزدر نزد این بزرگواران رسوایم نفرمایی.

خدایا،تو را به حق شش ماهه امام حسین( ع)،قسم می دهم،که گناهانم را  که همه از سرجهالت و نادانی تمام،در نزد دیگران و در حضور تو ای خدا، انجام داده ام، محو و نابود فرمایی.

 ای خدا،حتی از تو ای خدای مهربان و بخشنده ی می خواهم که گناهانم را، از ذهن خودم نیز با لطف و رحمت بی انتهایت پاک فرمایی.

خدایا، زیرا،هر زمان که از گناهانم ،یاد می کنم،بسیار شرمنده و اندوهگین، و عذاب می کشم.

و ای خدا،تو خود می دانی که هر گناه و خطایی که کردم،از جهالت و نادانی من بود،نه از روی علم و لجاجت با تو ای خدای مهربان تر از مادر.

در این آخرین روز های ماه مبارک رمضان 1400 شمسی از درگاه بخشنده ات عاجزانه در خواست می کنم که دعاهایم را قبول و خطا ها و گناهانم را ببخشایی . و از همه یکسانی که بر آنها ظلمی کرده ام می خواهم که مرا ببخشند.چه مجازی چه حقیقی. ان شاالله

اللهم صل علی محمدٍوآل محمد و عجل فرجهم.

#ققنوس_بی_بال_در_اوج_آسمان